26 Aralık 2010 Pazar

Smokey Denemesi / Smokey Trial

Hi guys!
Bir pazar günü makyajı ile sizlerle beraberim:) Onu bile beceremedim ama yeteneksizliğimin swatchını koyayım istedim. hele ikinci fotodaki siyah nokta beni benden aldı. Sakarlığın zirvesinde bir smokey denemesi ile başbaşa bırakıyorum sizi ... Lens magic top - ginza rengi.

Hi guys,!
Here I am for a  Sunday make-upJ Even I can not manage, I like to show you my swatch as a result of my incapability. The black spot in the second picture impressed me so much! Let me leave you with the top of my clumsiness..Lens color is magic top-ginza.




Kullanılan ürünler:

Göz altına Maybelline Affinitone Concealer -  01 Nude Beige
Kaş altı ve göz pınarına Pastel Magic Touch'un highlighterı -  4 numara.
Baz olarak MAC Sweet Eyes , Göz Kapağının ortasına MAC Amorously , Kuyruk kısmına ise MAC In Awe ve MAC  213 fırça ile ölümüne blending yapıyorsunuz.Göz altınada yarıya kadar MAC In Awe sürdüm. 

Gözün içine Flormar 113 no waterproof beyaz göz kalemi
Eyeliner olarak Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner
En sonda rimel olarak MAC Dazzle Lash - Black Dazzle.

ps: gurulardan yorum bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder