27 Aralık 2010 Pazartesi

40 soru isteğine biz de dayanamadık !!!


CİLT BAKIMI
1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
SB: 2 kez. Sabah ve akşam
BS: 2 kez.
2. Cilt tipin nedir?
SB:Normalden karmaya dönük.
BS:Kuru bir cildim var.
3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
SB:Clinique Liquid Facial Soap- Mild.
BS:Musluk suyu + Shiseido Pureness Deep Cleansing Foam
4. Peeling yapar mısın?
SB: Haftada bir kez.
BS:Haftada bir kez.
5. Peeling ürünün ne marka?
SB:Clinique Exfoliating Scrub.
BS:Yves Rocher.
6. Nemlendiricin nedir?
SB:Clinique DDML for Dry Combination skin.
BS:X-tend Life Age Defense Active Day Cream.
7. Çillerin var mı?
SB:Yok
BS:Yüzümde minik minik çillerim var.
8. Göz kremi kullanıyor musun?
SB:Clinique All About Eyes Rich ( Bitirmeye çalışıyorum memnun olduğumu söyleyemem)
BS:X-tend Life Eye Contour Serum.
9. Cildin akneye meyilli midir?
SB:Zaman zaman meyillenebiliyor.
BS:Değildir.
10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?
SB:Evet. Clinique City Block Sheer kullanıyorum. O olmazsa kullandığım nemlendiricide ya da fondötende mutlaka SPF olmasında dikkat ediyorum.
BS:Hayır.
MAKYAJ
11. Fondötenin nedir?
SB:Bobbi Brown Skin Natural Warm Natural rengi , Clinique Supermoisture Make Up 07-Cream rengi.
BS:Estee Lauder Nutritious Vita Mineral Make Up 01 İntensity rengi.
12. Kapatıcı kullanıyor musun?
SB:Evet , Bobbi Brown Creamy Concealer üzerine powder flage. Bazen pastelin iki aşamalı kapatıcısını kullanıyorum.Fena değil.
BS:Hayır
13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
SB:Pembe alt tonluyum. Clinique 07 , Estee Lauder 01,MAC NC25, Bobbi Brown Warm Natural ya da Sand.
BS:Sarı Alt Tonlu.
14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
SB:Bayılıyorum. İnglot ve NYC favorilerim. Makyajda olmazsa olmazım. Ağır göz makyajı yapmasamda corner takma kirpiklerden takıyorum. Bütün havam değişiyor.
BS:Özel günler için süper olabilir.
15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?
SB:Bir rimelimle henüz 3 ayı görebilmiş değilim. Her ay değiştiriyorum.
BS:3 ayda bitiyor zaten, haliyle değişiyor.
16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?
SB:MAC Dazzle Lash, Mac ZoomFast Black,The Body Shop Divide & Multiply ( Hastasıyım) , Estee Lauder Sumptuous Waterproof.
BS:Avon Supershock Mascara.
17. Sephora mı MAC mi?
SB:Sephora , MAC, Target...
BS:MAC tabiiki.
18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?
SB:Ellerim ve Fırçalarım.
BS:Far  ve Allık Fırçası.
19. Far bazı kullanıyor musun?
SB:Elf ten almıştım bir tane. Aklıma eserse kullanıyorum.
BS:Hayır.
20. Ya yüz için?
SB:Hayır
BS:Hayır
21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?
SB:MAC Sweet Eyes.
BS:Avon,White Pearl.
22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?
SB:Likit eyeliner.
BS:Kalem
23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
SB:5 i geçmez sanırım. Lenslerimi rimelle boyamışlığım bile var J
BS:Hiç.
24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
SB:Süperler. Birsürü de var bende ama preslemeden yada duralinesiz kullanamıyorum.
BS:İçinde glitter olanları çok beğeniyorum.
25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
SB:Bir tane mineral fondötenim var. Kullanışsız buluyorum.
BS:Evet.
26. Favori rujun nedir?
SB:MAC Surprise Me.
BS:Clinique Different LipStick,Sweet Honey.
27. Peki gloss?
SB:MAC Culture Clash.
BS:Clinique SuperBalm Mango.
28. En sevdiğin allık hangisi peki?
SB: MAC Gold Deposit MSF.
BS:She nin Peach allığı.
29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?
SB:Her zaman.
BS:Hayır.
30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
SB:Alıyorum. Maybelline , Loreal, NYC , 07, Rimmel ve Revlon en sevdiklerim.
BS:Bazı markaları beğeniyorum.
31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
SB: Düşündüm ama vaktim yok, ileride boş bir zaman bulabilirsem neden olmasın?
BS:Hayır.
32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
SB:Bir makyajı 3 kez yıkayıp yeniden yapmışlığım bile var. Sonrada malzemelere atarım suçuJ
BS:Bazen yapabiliyorum.
33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
SB:Fondöten ve  allığın kızarmasına , gözaltlarının mor görünmesine ve kaş altına renkli far sürülmesine firavunlar gibi eyeliner çekilmesine da-ya-na-mı-yo-rum.
BS:Bembeyaz gözaltlarına ve allığın bütün yüze sürülmesine dayanamam.
34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
SB:Kesinlikle doğal tonlar.
BS:Her ikisini de, yerine göre.
35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
SB:Mary Kate ve Ashley Olsen kardeşler ve Pixiwoo kızları.
BS:Kim Kardashian.
36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
SB:Kapatıcı.
BS:Rimel.
37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
SB:Acil işim olmadıkça çıkmam, en azından renkli nemlendirici ve lipstick kullanırım.
BS:Herzaman çıkabiliyorum.
38. Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
SB:Çok ta farklı göründüğümü sanmıyorum. Belki biraz daha kırmızıyım J
BS:Çok fark yok biraz daha soluk beniz.
39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
SB:Nars, Mac, Benefit , Too Faced , MUFE.
BS:Clinique, Mac.
40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
SB:Çok güzel şeyler düşünüyorum. Çok paramı yiyor kendisi.
BS:Keşke hiç varolmasaydı J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder