22 Aralık 2010 Çarşamba

make up case 1 - foundations vs missha bb creams

Selam, birazdan son günlerde kullandığım ve önerebileceğim Missha BB Creamleri yine çok severek kullandığım fondötenlerimle karşılaştıracağım. Misshaları ebayden aldım. Fiyatları 29 $ civarıydı. Hong Kong tan 10 günde takipsiz posta ile geldiler.Sorun ya da gecikme yaşamadım. Kapatıcılıkları fondötenlere oranla az fakat sivilce önledikleri bir gerçek.Anti aging iddiaları ise bende fos çıktı.Bendekilerin renk no'ları 23


1-) Bobbi Brown Natural Finish Long Lasting Foundation (SPF15). (Kapatıcılığı orta , mat bir finish veriyor ve ayıla bayıla kullanıyorum. Fiyatı 80 TL civarı.)
2-)Missha Perfect Cover B.B. Cream (üst fotoğrafta sol en baştaki)
3-)Clinique Supermouisture makeup teint hydration maximum. (Bendeki 07 Cream rengi.İçinde minik ışıltılar var.Kapatıcılığı çok yüksek. Hergün kullanmasamda özel gün ve haftalar için ideal. Fiyatı 57 TL civarı.)
4-)Missha B.B. Cream Matte (üst fotoğrafta soldan ikinci)

Cilt tipim normalden karmaya dönük.Missha BB ler fotolarda da görüldüğü gibi bence fondöten amaçlı kullanılamaz.Ben buna rağmen günlük makyajımda fondötene tercih eder oldum.Sivilce yapmıyorlar , gözenekleri kapatmıyorlar, temizlenmeleri kolay. Üzerine uyguladığınız bir pudra ile fondöten kapatıclığı bile elde ediliyor.
Tekrar alır mıyım? Evet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder