11 Ocak 2011 Salı

Pastel 74 ve Sevilla Matte

Selamlar

Farkındayım blog oje yollarında bu ara... Yapacak bir şey yok bünyeye bir oje sevdası yerleşti. Yakında geçecektir inanıyorum. Bu renge aşık oldum. Hayalimdeki yeşil kendisi. Bunny Sunny ciğimin hediyesi .Bu sabah bana sürpriz yaptı o anda renge önyargılı yaklaştığım için kendisinden özürdiliyor ve sonucun güzelliği karşısında önünde saygı ile eğiliyorum :)



Neden tırnağımdan bulaşanları temizlemeden koyduğumu düşünecek olan olursa hemen kısaca açıklayayım: ben matte görünümünü daha çok beğendim ve fotoğraf çektikten sonra bütün tırnaklarıma sevilla matte cila sürdüm. Rengin orjinal halini görmeniz adına parlakken kenarlarına bulaşmışta olsa bu şahaneliği sergilemek istedim. Çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder