12 Ocak 2011 Çarşamba

MAC VİRGİN İSLE CCB

Selam.

Bir diğer favori ürünümü bugün pixiwoo kızlarının blogunda görünce bende sizlere göstermek istedim.MUA daki yorumları da şahane. Bunu allık ve ruj olarak kullanıyorum.

Rengi sizi sakın korkutmasın.Sizde benzer bir CCB ile bronz tende harika sonuçlar yakalayabilirsiniz.

Çok amaçlı olmasının yanında diğer güzel tarafı çok yoğun renk verdiğinden ufacık bir dokunuşun bir ton makyaja yetmesi. Yani CCB nin sonsuza kadar kullanılabiliyor oluşu ve hiç bitmeyişi :)

Ben allık olarak kullanırken fırçanın ucuna minicik dokunduruyor ve elmacık kemikleri üzerine dairesel hareketlerle uyguluyorum. Doğal bir pembelik için bu kadarı yetiyor. Çok güzel yayılıyor kullanışı da toz allıklar kadar kolay. Bütün gün yüzde kalıyor , toz allıklar gibi de uçmuyor.






2 yorum:

  1. bben bu ürünü ismini beğendiğim için aldım açıkçası :) şu ana kadar ismini beğenerek internetten sipariş ettiğim tüm ürünleri çok sevdim, bu da beni yanıltmadı... Mac'in kendi sitesinden almıştım, bir de bu renk daha şeftaliye yakın bir ton değil mi fotoğraflarında pespembe çıkmış ?

    YanıtlaSil
  2. haklısın çok güzel bir ismi var:) benim fotoğraf makinemin ayarlarından sanırım renkleri tam yansıtmıyor çok daha turuncu bir renk aslında. Ama yanağımda pembe duruyor benim. Ruj olarak ta kullanıyorum yazın. Çok güzel dimi :)

    YanıtlaSil