16 Mart 2011 Çarşamba

Peachy ve Pinky Konad Denemeleri

Merhabalar,

Baya uzun bir süredir bloguma erişme sorunları yaşıyordum , neyseki bugün çözüldü. Bunların ayrı ayrı postları yapılacaktı ama o kadar çok oldu ki sileli artık ne yazmam gerektiğini bile hatırlamıyorum. Yinede hazırlanmış fotoları yayınlamak istedim.


Bu manikürde krem tonlarında bir ojenin içine biraz turuncu birazcıkta sarı birazda glitter katarak elde ettiğim mercan alt tonlu bir pembe franken üzerine beyaz ve siyah konad ojesi ile desen uyguladım. Desenler konad m56 paletten.




Burda yine 3 renk pembe ve üzerinde siyah konad ojesi var.



2 yorum:

  1. bunlar cok guzeel sol eline herkes yapar belki ama sağ eline nasıl yapabildin inanamyorum :D

    YanıtlaSil
  2. sen bu işi çözmüşsün, öğreneceğim çok şey var senden :)

    YanıtlaSil